Marketing controlling

Chcete ze svých marketingových aktivit vytěžit co nejvíce? Marketingový controlling vám poskytne nástroje pro sledování návratnosti investic, efektivitu kampaní a identifikaci nejlepších marketingových strategií.

Chcete dosáhnout maximální efektivity vašich marketingových aktivit? Představujeme vám skvělé řešení – marketing controlling. Pokud hledáte nástroj, který vám pomůže sledovat, analyzovat a optimalizovat vaše marketingové kampaně, jste na správném místě. S naším marketing controllingem budete mít jasný přehled o výsledcích vašeho marketingového úsilí a získáte klíčové poznatky pro budoucí strategická rozhodnutí.

Co je to marketingový controlling

Marketing controlling je proces, který slouží k řízení a hodnocení marketingových aktivit v malém, středním i velkém podniku. Tento nástroj umožňuje sběr a analýzu dat, měření výkonu marketingových kampaní a vyhodnocování jejich efektivity. Marketing controlling vychází z monitoringu klíčových ukazatelů, jako jsou náklady na akvizici zákazníka, konverzní poměr, ziskovost kampaní a spokojenost zákazníků.

Jak funguje marketing controlling

Základem marketingového controllingu je marketingová analýza podniku, s jejíž pomocí je vytvořen marketingový plán. V něm stanovíme měřitelné, dosažitelné a přitom ambiciózní cíle, které zrychlí růst a zvýší ziskovost vaší společnosti. Dále budeme monitorovat výsledky, porovnávat je s plánovanými cíli a identifikovat oblasti pro zlepšení.

Marketing controlling a BSC 

Marketingový controlling (marketing KPI) může být významnou součástí systému pro strategické hodnocení výkonnosti firmy skrze BSC (Balanced Scorecards). Díky propojení marketingového controllingu a BSC získáte komplexní pohled na výkonnost podniku, který bude zahrnovat jak finanční aspekty, tak i marketingové ukazatele. Pro přehled a vyhodnocení jednotlivých klíčových ukazatelů výkonnosti slouží skórovací karty.

S čím vám pomůžeme v rámci marketing controllingu

V rámci marketing controllingu vám pomůžeme hned v několika klíčových oblastech. 

  • zajistíme vám komplexní přehled o výkonu vaší marketingové strategie
  • identifikujeme nejúčinnější marketingové strategie firmy
  • budeme sledovat návratnost investic do marketingu
  • umožníme vám lépe porozumět cílovým skupinám a jejich potřebám
  • budeme vás pravidelně informovat o trendech na trhu a konkurenci
  • vyhodnotíme účinnost marketingových kampaní
  • poskytneme vám podněty k optimalizaci vašich budoucích kampaní

S controllingem podniků máme mnoholeté zkušenosti. Kromě marketing controllingu působíme i v dalších oblastech, jako je třeba strategický controlling, finanční controlling, investiční controlling a další. Chcete-li ušetřit čas i finance, nechte zavedení controllingu na nás. Nabízíme také semináře a workshopy pro zaměstnance, aby získali přehled o důležitosti a přínosech controllingu pro vaši firmu.

Chcete mít přehled o výsledcích vašich marketingových kampaní?

Můžeme to zařídit. Prostřednictvím outsourcingu marketing controllingu budeme sledovat, analyzovat, případně upravovat a vylepšovat vaše marketingové aktivity, aby byly co nejefektivnější. Pro nezávaznou konzultaci volejte, nebo pište na e-mail, případně vyplňte připravený formulář.
Přejít na poptávku

Máte zájem o naše služby?
Zašlete nám nezávaznou poptávku
Pojďme spolupracovat

Nejnovější články z blogu

FACT – akronym obsahující celé vaše finanční řízení
Analýzy a ukazatelé
06. 12. 2023
10 minut

FACT – akronym obsahující celé vaše finanční řízení

Finanční řízení podniku je základem úspěšného podnikání. Abyste ho zvládli i vy, představíme vám všechny jeho základní kameny – financování, účetnictví, controlling a daně.

Celý článek
Jakub Ben
Autor
Jakub Ben
Jak sestavit SWOT analýzu firmy
Analýzy a ukazatelé
01. 12. 2023
15 minut

Jak sestavit SWOT analýzu firmy

SWOT analýza slouží k hodnocení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Vysvětlíme vám, jak správně swotku sestavit a jakým častým chybám se vyhnout. Pokud byste přesto potřebovali s jejím sestavením pomoci, neváhejte se na nás obrátit.

Celý článek
Zuzana Spudichová
Autor
Zuzana Spudichová
Další články blogu