Chcete dosáhnout maximální efektivity vašich marketingových aktivit? Představujeme vám skvělé řešení – marketing controlling. Pokud hledáte nástroj, který vám pomůže sledovat, analyzovat a optimalizovat vaše marketingové kampaně, jste na správném místě. S naším marketing controllingem budete mít jasný přehled o výsledcích vašeho marketingového úsilí a získáte klíčové poznatky pro budoucí strategická rozhodnutí.
Co je to marketingový controlling
Marketing controlling je proces, který slouží k řízení a hodnocení marketingových aktivit v malém, středním i velkém podniku. Tento nástroj umožňuje sběr a analýzu dat, měření výkonu marketingových kampaní a vyhodnocování jejich efektivity. Marketing controlling vychází z monitoringu klíčových ukazatelů, jako jsou náklady na akvizici zákazníka, konverzní poměr, ziskovost kampaní a spokojenost zákazníků.
Jak funguje marketing controlling
Základem marketingového controllingu je marketingová analýza podniku, s jejíž pomocí je vytvořen marketingový plán. V něm stanovíme měřitelné, dosažitelné a přitom ambiciózní cíle, které zrychlí růst a zvýší ziskovost vaší společnosti. Dále budeme monitorovat výsledky, porovnávat je s plánovanými cíli a identifikovat oblasti pro zlepšení.
Marketing controlling a BSC
Marketingový controlling (marketing KPI) může být významnou součástí systému pro strategické hodnocení výkonnosti firmy skrze BSC (Balanced Scorecards). Díky propojení marketingového controllingu a BSC získáte komplexní pohled na výkonnost podniku, který bude zahrnovat jak finanční aspekty, tak i marketingové ukazatele. Pro přehled a vyhodnocení jednotlivých klíčových ukazatelů výkonnosti slouží skórovací karty.
S čím vám pomůžeme v rámci marketing controllingu
V rámci marketing controllingu vám pomůžeme hned v několika klíčových oblastech.
- zajistíme vám komplexní přehled o výkonu vaší marketingové strategie
- identifikujeme nejúčinnější marketingové strategie firmy
- budeme sledovat návratnost investic do marketingu
- umožníme vám lépe porozumět cílovým skupinám a jejich potřebám
- budeme vás pravidelně informovat o trendech na trhu a konkurenci
- vyhodnotíme účinnost marketingových kampaní
- poskytneme vám podněty k optimalizaci vašich budoucích kampaní
S controllingem podniků máme mnoholeté zkušenosti. Kromě marketing controllingu působíme i v dalších oblastech, jako je třeba strategický controlling, finanční controlling, investiční controlling a další. Chcete-li ušetřit čas i finance, nechte zavedení controllingu na nás. Nabízíme také semináře a workshopy pro zaměstnance, aby získali přehled o důležitosti a přínosech controllingu pro vaši firmu.